۱۱ مهر ۱۳۸۶

اگه بخواد می شه

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

اگه بخواد می شه

آره اگه بخوای و اگر بخواد می شه

باور کردنی نیست

یکی از اون 5 نفر من بودم

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا هورااااااااااااااااااااااااااااا

ترم دیگه تهران و دانشگاه هنر و ساز و ...ه

یعنی می گی از پسش برمیام؟

یعنی اون چیزی که تصور می کنم هست؟

آره اگه بخوای و اگر بخواد همون می شه.

باورم نمی شه ولی ....ه

اگه بخواد می شه

برام آینده روشنه، می بینمش

قربون معرفتت، بعد از اون همه شکست ...ه

یعنی می گی تا حالا راه رو اشتباه می رفتم؟

شاید تا حالا وقتش نبود

شاید ....ه

آره، اگه بخوام و اگه بخوای می شه






۲ نظر:

ناشناس گفت...

hey hey hey, mobarake cheshmeh joni che bikhabar man alan khondam kheili kheiliiiiiiiiiiiii tabrik hatman mitoni o az pasesh bar miay hatman , hala key shirini midi behemon daneshjoye tehrani?
hame behet tanrik migan kheili khoshhal shodim be maman ina ham az tarafe man salam bereson o tabrik bego.

ناشناس گفت...

چشمه جان عزیز معلوم است که می شود. و تو این را برای خودت ثابت کرده ای. خوشحال شدم که دوباره شروع به نوشتن وبلاگت کرده ای! بتو بار دیگر تبریک می گویم و امیدوارم که با آن پشتکاری که داری و با استعداد خوبی که از دائی ات بتو به ارث رسیده است در همگی کارها موفق باشی!
مهدی