۲۹ مرداد ۱۳۸۶

امیدوارم.....و

باورم نمی شد. اصلا فکرش رو هم نمی کردم. نتیجه ی امتحانم برام شک آور بود. فکر می کردم همین مرحله اول را هم نمی آورم، چه رسد به رتبه تک رقمی. گرچه رتبه در امتحان عملی تاثیر چندانی ندارد. ولی حداقل می شود مطمئن بود جزء مرحله دومی ها خواهی بود. این روزی بود که منتظرش بودم.
این بار شمشیرم رو از رو بستم. تا اینجای کار اومدم. بقیه اش رو هم باید برم. احساس می کنم ، رتبه ام یک پیام بوده. پیامی برای درستی راه. با تمام وجود دلم می خواد امتحان عملیم به خوبی امتحان تئوریم بشه. گرچه ده نفر بیشتر نمی خواند و تازه معلوم نیست از این ده نفر چند تا ویولن می خوان. گرچه ویولونیست بهتر از من خیلی خیلی فراوونه. گرچه معلم من هیچ یک از اعضای هیئت ژوری نیستند. گرچه خیلی ها معلمشون یکی از اعضای هیئت ژوری هستند. با این حال .... آرزوی قبولی که جرم نیست. امسال نشد، سال دیگه حتما می شه. لحظه ای چهره ی آقای کیوان از ذهنم دور نمی شه. یادم نمی ره وقتی فهمیدند کنکور هنر شرکت نکردم چقدر ناراحت شدند. می خوام جبران کنم. به خاطر دایی علی، به خاطر بچه هایی که بهشون درس می دم، به خاطر تمام آرزوها و بلندپروازی هایی که از کودکی در ذهنم داشته ام، به خاطر .... ... امیدوارم ......و

۷ نظر:

ناشناس گفت...

vaaaaaaaaaaaaay vaaaaaaaaaaaaaaaay vayyyyyy cheshmeye azizam nemidooni cheghadr khoshhal shodam, ey val gol kashti dokhtar. motmaenam ke too marhaleye badi ham movafagh mishi. delam barat kheili tang shode.

ناشناس گفت...

هوراااااااااااا.خیلی مبارکه که چشمه جونی.حتما می‌تونی همین امسال!فقط اصلا به نتیجه فکر نکن.

Kousha گفت...

tabriiik !!!

che ghat'e i ghare bezani?
Emtehan-e amali key hast?

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
چشمه گفت...

emtehanam yekmah o nime dige hast.
repertuari ke pedram baram tartib dade, presto az sonatI bach, double conserto bach (ke ba khode pedram mizanam),concerto viotti (albate ghatei nist, shayad ham yek sonat az mozart bashe), etude mazas. age nazary rajebe bakhshe viotti dary bego.

Kousha گفت...

inja ma'moolan audition ghesmat dare:

- concerto
- sonata
- Concert piece
- solo unaccompanied ( Bach usually, or caprices, etc)
- Etudes/studies

So you have most of them covered. I would say to remember that you want to show your best qualities... so play at least one piece that you are really good at and you really love even if the technical level may not be very high. and to have cotrasting qualities too.

I like the viotti very much. very good indication of violin technique and not too difficult.

Shayad bad nabashe az dore-ha-ye dige ham ghet'e i bezani. MOzart az in nazar khub-e.

be pedram ham salam beresoon.

چشمه گفت...

merc az rahnamaei. :)